12+ aantrekkelijke artsen die ervoor zorgen dat u opzettelijk verkouden wordt, zodat u ze kunt bezoeken

'Een appel per dag houdt de dokter weg, maar als de dokter schattig is, vergeet dan het fruit.' Rechtsaf? Rechtsaf? Rechtsaf? Maar ik ben dol op appels!

Er is zoveel gepraat over schattige artsen en we hebben de laatste tijd veel te veel van hen gezien. Ik bedoel, niet alleen zij zijn er om te helpen wanneer we ons ziek of onwel voelen, plus die extra aantrekkelijkheid! Denk aan alle keren dat we klein waren en onze ouders ons naar de dokter wilden sturen en ze worstelden zelfs om ons uit de auto te krijgen. Nou, er is zoveel veranderd. Tenminste, met de artsen die we je hieronder laten zien.

Maar eerst, wist je dat dat de vroegste documentatie voor een formeel ziekenhuis met artsen die de mensen behandelden die ziek waren uit de 5e eeuw voor Christus in Sri Lanka komt? Of dat Elizabeth Blackwell de eerste vrouw was die is afgestudeerd aan een medische school in de VS, hoewel ze behoorlijk wat kritiek had ontvangen van zowel de studenten als het publiek. Ze ging in de jaren 1860 een medische school voor vrouwen oprichten. Ik weet het?

Blader nu naar beneden om een ​​aantal artsen te zien die niet alleen medicijnen beheersen, maar ook de kunst om aantrekkelijk te zijn.

1. Deze arts kan u vertellen hoe u in vorm kunt blijven. Ervaring uit de eerste hand.

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Joey Leone (@jleofit_nurse) op 24 dec. 2018 om 07:25 uur PST

Bron: Jleofit_nurse

2. Nou, ook voor jou fijne Valentijnsdag!

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Dr. Justin C. James (@ dr.james.nyc) op 14 februari 2016 om 9:13 uur PST

lucide dromen stedelijk woordenboek

Bron: Dr.james.nyc

3. Die glimlach!

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door. (@ doctor.mike) op 5 okt. 2018 om 8:18 uur PDT

Bron: Doctor. Mike

4. Ik heb het gevoel dat hij me beoordeelt. Veroordeelt hij mij? Leef ik een ongezonde levensstijl?

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Bilal Mohammad BSN RN CCRN. (@thatnursewholifts) op 24 nov. 2018 om 9.35 uur PST

Bron: Thatnursewholifts

5. Die puppy is een geluksvogel.

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Evan Antin (@ dr.evanantin) op 23 mrt. 2018 om 19:12 uur PDT

Bron: Dr.evanantin

6. Opnieuw met de schattige glimlach?

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Cherokee Uniforms ™ (@cherokeeuniforms) op 14 dec. 2017 om 07:49 uur PST

Bron: Cherokeeuniformen

7. Ik dacht dat dit Jason Momoa op het eerste gezicht was. Maar, zoals veel leuker!

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Filippo Melloni (@filippomelloni) op 4 jul. 2018 om 10:35 uur PDT

Bron: Filippomelloni

8. Ja, zelfs artsen kunnen hete selfies nemen.

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Cherokee Uniforms ™ (@cherokeeuniforms) op 9 maart 2018 om 7:39 uur PST

Bron: Cherokeeuniformen

9. Nou, zou je dit eens willen bekijken!

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Rodrigo Sapo ️️ (@rodsapo) op 6 mrt. 2018 om 17:22 uur PST

Bron: Rodsapo

10. Hij lijkt behoorlijk bezorgd (en heet).

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Cherokee Uniforms ™ (@cherokeeuniforms) op 20 dec. 2018 om 14.24 uur PST

Bron: Cherokeeuniformen

11. Wat we hier hebben is een schattige halve glimlach.

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Dr. Door A. Ismail (د. يزن) (@ doctor.yazan) op 26 apr. 2018 om 14:41 uur PDT

Bron: Doctor.yazan

12. Ik denk dat we de andere helft van dat oog moeten zien.

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Scrubs & Weights | Sean (@ scrubs.and.weights) op 7 nov. 2018 om 07:22 uur PST

Bron: Scrubs.and.gewichten

13. Die bril past goed bij dat uniform.

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door ALBERTO CENTURION (@albertocenturion) op 16 apr. 2018 om 11:02 uur PDT

Bron: Albertocenturion

14. Hallo daar!

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Dr. Brian Fiani (@ dr.brianfiani) op 23 dec. 2018 om 15.45 uur PST

Bron: Dr.brianfiani

15. 'We offeren onze beste jaren in de hoop om anderen te dienen', schreef hij het beeld.

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Jay Feldman (@_jayfeld) op 17 okt. 2017 om 17:36 uur PDT

Bron: _Jayfeld

16. Hallo!

Bekijk dit bericht op Instagram

Geplaatst door Aashir Sohail, MS1 MS (@aashir_sohail) op 11 sep. 2018 om 9:44 uur PDT

brandi carlile ellen

Bron: Aashir_sohail

17. Goed uitgerust en vrij, behoorlijk heet!

Bekijk dit bericht op Instagram

Een bericht gedeeld door Gabo Roman ‍ (@gabohroman) op 1 sep. 2017 om 14:51 uur PDT

Bron: Gabohroman

Nog ideeën? Laat het ons weten in de commentaren hieronder. We zullen lezen.

U bent wellicht ook geïnteresseerd in: .